Indien je vragen hebt, verzoeken wij je allereerst na te gaan of de vraag voorkomt in de FAQs.
Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact met ons op.

Inschrijven

Tot wanneer kan ik me online inschrijven?

  • Tot 1 september (zolang de inschrijving nog niet vol is).

Kan ik me op de dag zelf nog aanmelden/inschrijven?

  • Ja, als de inschrijving nog niet vol is. Je moet dan ter plekke cash betalen. Tevens wordt een extra toeslag van €5 per inschrijving in rekening gebracht.

Ik ben niet werkzaam in de Financiële branche, kan ik me wel inschrijven?

  • In principe is dit evenement bedoeld voor mensen die werkzaam zijn in deze branche, dus bij voorkeur niet.

Op welke wijzen kan ik betalen?

  • Je kunt betalen via iDeal, creditcard, of op rekening (alleen bedrijfsteams).

Kan ik een naamswijziging doorvoeren?

  • Nee, als je je hebt ingeschreven kan je geen naamswijziging meer doorvoeren.

Als ik iemand annuleer, ontvang ik dan een creditfactuur?

  • Nee, als je je hebt ingeschreven kan het bedrag niet meer worden gecrediteerd. Let op: Je kunt ook geen naamswijziging doorvoeren!

Kan ik een andere afstand lopen, dan waarvoor ik me ingeschreven heb?

  • Officieel niet, maar indien je dit perse wilt neem dan contact met ons op.

Tijdregistratie

Wordt er gewerkt met een tijdregistratiesysteem?

  • Ja, Racetimer. De chip zit in het borstnummer en in een begeleidend schrijven zal worden uitgelegd hoe het werkt.

Is er een tijdslimiet?

  • Nee.

Krijg ik korting als ik een eigen chip heb?

  • Nee, iedereen is verplicht het systeem van Racetimer te gebruiken.

Hoe vindt de rangschikking plaats van de wedstrijd, met bruto of netto tijden?

  • De rangschikking vindt plaats met gebruik van brutotijden. Dat wil zeggen dat degene die het eerst over de finish komt (binnen zijn/haar categorie) wint. Op de uitslagenlijst zal ook de nettotijd worden vermeld.

Startnummers

Wanneer worden de startnummers toegestuurd?

  • De startnummers worden eind augustus per post verstuurd. Indien je je online aangemeld hebt voor 13 augustus ontvang je deze op het bij ons bekende adres. Als je je na 13 augustus online hebt aangemeld wordt je startnummer niet meer opgestuurd. Je kan deze afhalen bij de servicedesk op 1 september tot uiterlijk 14:30 uur.

Als ik al een startnummer heb, moet ik me dan alsnog aanmelden als ik arriveer op 1 september?

  • Nee, dat hoeft niet. Dit geldt alleen voor mensen die hun startnummer thuis nog niet ontvangen hebben en de mensen die zich nog ter plekke willen inschrijven.

Mijn startnummer is niet aangekomen, wat moet ik nu doen?

  • Stuur een email naar inschrijven@financerun.nl om hier melding van te doen. Vervolgens kan je je melden bij de registratie-/helpdesk op 1 september. Daar zullen je gegevens worden omgezet en krijg je een ander startnummer.

Op de locatie

Is er gelegenheid om (kosteloos) te parkeren?

  • Ja, maar we bevelen aan om met het Openbaar Vervoer of met de fiets te komen.

Is er gelegenheid om te douchen?

  • Ja.

Zijn er lockers beschikbaar om tijdelijk waardevolle spullen in op te slaan?

  • Ja, er zijn gratis lockers beschikbaar.

Is er gelegenheid om te eten?

  • Ja. Deelnemers krijgen een dinervoucher. Toeschouwers kunnen ter plekke dinervouchers en consumptiemunten kopen.

Uitnodigingen

Kan ik ook relaties uitnodigen om te komen kijken?

  • Ja, je kunt op voorhand dinerbonnen en consumptiemunten bestellen.

Bedrijfsteams

Hoe werkt de klassering van een bedrijfsteams?

  • Je vormt een team met 10 collega’s. Mannen, vrouwen, oud en jong, iedereen mag in één team. Alle teamleden lopen dezelfde afstand, 5 of 10 kilometer. De tijd van de vijf beste lopers uit het team wordt omgerekend naar een puntenscore. Voor het bedrijfsteam geldt het minimum aantal deelnemers van 5 en maximaal 10. De score van het team wordt opgenomen in het bedrijvenklassement.

Kan ik op een later moment de gegevens van de teamleden doorgeven?

  • Nee, dit is helaas niet mogelijk.