3

PARTNER YUNE OVER DE CAMPAGNE

Als trotse partner van de Finance Run was het dit jaar voor YUNE opnieuw een eer om de promotiecampagne te mogen bedenken en uitvoeren. We bedachten een kleurrijk concept, dat perfect aansluit op de doelstellingen van dit sportieve evenement: meer jonge lopers aantrekken, meer vrouwelijke lopers aantrekken én de diversiteit/inclusiviteit benadrukken. Het idee achter de printadvertentie voor onder andere het Financiële Dagblad en de radiocommercial was simpel: als je jong en divers wilt aantrekken, dan moet je jong en divers laten zien. Maar wel op een creatieve manier, waarin samenwerking centraal staat. Want deze run voor het goede doel doe je niet alleen, maar samen. Daarom portretteerden we zes diverse deelnemers. Door elke renner een kleur te geven met studiolicht, vormden zij samen de regenboog die terugkomt in het jubileumlogo. We zijn blij met het resultaat en de fijne samenwerking. Aan alle lopers: zet ‘m op!

Team YUNE: Jasper Hulleman, Sabina de Groot, Amy Hoek, Madelief Roel en Pablo van den Berg. 

Deel deze post